Відкритий виховний захід: «Калейдоскоп педагогічних технологій»

20 квітня 2017 року в КВНЗ «Уманський гуманітарно-педагогічний коледж ім. Т.Г.Шевченка» було проведено відкритий виховний захід: «Калейдоскоп педагогічних технологій».

 Організатори: Пащенко М.І. – кандидат педагогічних наук, доцент;  

Яценко Т.В. – голова циклової комісії педагогіки і психології, викладач педагогіки; Обміняна Г.Л. – викладач педагогіки; Троян Н.Д. – головний спеціаліст відділу освіти Уманської міської ради, викладач КВНЗ «Уманський гуманітарно-педагогічний коледж ім. Т.Г.Шевченка».

В заході взяли участь студенти коледжу та педагогічні працівники дошкільних навчальних закладів м. Умань.

Зокрема:

Мишолов Н.В. (ДНЗ №15), провела майстер-клас «Використання дидактичного матеріалу Марії Монтессорі з дітьми дошкільного віку»;

 Кумановська Л.О. (ДНЗ №12), презентувала досвід роботи «Використання елементів технології М.Єфіменка у роботі з дітьми дошкільного віку»;

 Сухецька О.І. (ДНЗ №12), провела майстер-клас по використанню коректурних таблиць Н.Гавриш у роботі з дошкільниками;

Міняйло О.В. (ДНЗ №25) презентувала інноваційну соціально-фінансову програму «Афлотот»;

Пересунько І.О. (ДНЗ №12) презентувала педагогічну технологію «Блоки Дьєнеша»;

Пустова В.В. (ДНЗ №31) провела майстер-клас «Використання ігрових завдань у роботі зі старшими дошкільниками». Познайомила з ідеями впровадження інноваційної програми «Дошкільнятам – освіта для сталого розвитку»;

Нікітченко С.І. (НВК №1) провела майстер-клас «Ігрові вправи з паличками Кьюзенера»;

Троян Н.Д. (головний спеціаліст відділу освіти Уманської міської ради, викладач інноваційних педагогічних технологій в освіті) провела майстер-клас «Ключ до творчого мислення». Використання технології розвитку творчої особистості Г.Альтшуллера у роботі з дітьми дошкільного віку.

 Студенти коледжу: Цимбал Ю. (404-П група), Лірник І. (402-Д група), Железняк К. (404-П група), Горобець І. (404-П група) презентували педагогічні технології: Марії Монтессорі, М.Єфіменка, П.Петерсена «Йена-план» та Вальдорфську педагогіку.

 Сподіваємось, що інноваційні технології, з якими мали можливість познайомитись присутні студенти, будуть активно впроваджуватись ними в роботі з дітьми дошкільного віку.