Завідувач педагогічною практикою – Панченко Людмила Федорівна, освіта вища, спеціальність “Дошкільна освіта”. Педагогічний стаж – 10 років.
Забезпечення якості практичної підготовки студентів базується на Законі України «Про вищу освіту».
Практика студентів є невід’ємною частиною програми підготовки фахівців, основним завданням якої є якість знань випускника.
Педагогічна практика є складовою підготовки кадрів. Це ланка між теоретичним навчанням і майбутньою самостійною педагогічною роботою. Вона покликана готувати майбутніх учителів, вихователів не тільки як наставників, а й вихователів учнівської молоді, підростаючого покоління та дошкільнят. Дозволяє послідовно і в певній системі протягом всіх років навчання поєднувати оволодіння теорією з практичною діяльністю.
У коледжі створені всі умови для цього. Підписані угоди з базами проведення практики, складені плани. Робота спланована на вивчення та впровадження досвіду кращих вихователів, учителів, працівників соціальних служб як місцевих, так і педагогів-новаторів всіх країн, на засвоєння знань з різних предметів, на отримання умінь і навичок та бажання на основі їх самостійно аналізувати процеси, що відбуваються навколо і самостійно приймати рішення.
Метою практики є закріплення теоретичних знань, які були отримані в процесі навчання, формування у студента професійного вміння приймати самостійні рішення у певних умовах.
На базі навчальних закладів, експериментальних майданчиків, здійснюється перевірка новітніх моделей підготовки педагогів, сучасних педагогічних технологій, нового змісту педагогічної освіти.
В процесі професійної підготовки в студентської молоді йде розвиток творчих здібностей, самостійності та здатності працювати в колективі, формуються професійно-педагогічні уявлення.
За роки навчання студенти проходять всі види практики від пропедевтичної, помічника вихователя, пробної практики в ролі вихователя, літньої до переддипломної. Вони мають можливість працювати на рівні з вихователем, вивчати досвід роботи кращих педагогів і вести дослідження та впроваджувати ідеї відомих корифеїв педагогічної спадщини. Проектувати розвиток особистості і колективу, спираючись на знання вікових та індивідуальних особливостей дітей, використовувати ефективні форми і методи роботи.
Студенти виконують роль і спостерігачів і роль вихователів, педагогів. Тим що повністю виконують програму під час захисту виставляються оцінки. На конференціях вони діляться враженнями про набутий досвід, про труднощі в організації дитячих колективів, про радість правильного вибору професії.