СУЧАСНІ ІНФОРМАЦІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ, СОЦІАЛЬНІ КОМУНІКАЦІЇ

Бойко Володимир. ВПЛИВ КОМП’ЮТЕРНИХ ІГОР НА ФОРМУВАННЯ ЕЛЕМЕНТІВ ЛОГІЧНОГО МИСЛЕННЯ У ДІТЕЙ.

Бурдільний Владислав. ОСОБЛИВОСТІ ВИКОРИСТАННЯ ДІЛОВИХ ІГОР НА УРОКАХ З ІКТ В ЗАГАЛЬНООСВІТНІЙ ШКОЛІ.

Вінницька Анна. ВИКОРИСТАННЯ КАРТ ЗНАНЬ В НАВЧАЛЬНО-ВИХОВНОМУ ПРОЦЕСІ.

Гоменюк Наталія. ТЕХНОЛОГІЯ ВЕБ-КВЕСТ.

Гонтарук Марина. ОСВІТА З ТЕХНОЛОГІЯМИ.

Крикун Ірина. МОЖЛИВОСТІ ВИКОРИСТАННЯ СЕРВІСУ GOOGLE CLASSROOM ДЛЯ САМОСТІЙНОЇ РОБОТИ СТУДЕНТІВ.

Кріпак Анастасія. МУЛЬТИМЕДІЙНИЙ УРОК – СУЧАСНІСТЬ СЬОГОДЕННЯ.

Ляш Наталія. ВИКОРИСТАННЯ ІНФОРМАЦІЙНО-КОМУНІКАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ У НАВЧАЛЬНОМУ ПРОЦЕСІ.

Малюта Ліля. ВИКОРИСТАННЯ СЕРВІСІВ GOOGLE В НАВЧАЛЬНОМУ ПРОЦЕСІ.

Паршукова Анастасія. ВИКОРИСТАННЯ СМАРТФОНІВ В НАВЧАЛЬНОМУ ПРОЦЕС.

Поштарук Вікторія. МЕДІАГРАМОТНІСТЬ ЯК НЕОДМІННИЙ КОМПЛЕКС НАВИЧОК І ЗНАНЬ ЛЮДИНИ В СУЧАСНОМУ ІНФОРМАЦІЙНОМУ СУСПІЛЬСТВІ.

Ревнюк Анна. ІНФОРМАЦІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ В ОСВІТІ.

Савіч Юлія. ВИКОРИСТАННЯ ЗАСОБІВ ІНТЕРАКТИВНОГО СПІЛКУВАННЯ У НАВЧАЛЬНОМУ ПРОЦЕСІ.

Садовнича Анастасія. ВИКОРИСТАННЯ 3D ПРЕЗЕНТАЦІЙ В НАВЧАЛЬНОМУ ПРОЦЕСІ.

Тітаренко Інна. ОСОБЛИВОСТІ ЗАСТОСУВАННЯ ІНФОРМАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ.

Уманська Альона. ВИКОРИСТАННЯ МУЛЬТИМЕДІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ В ДНЗ.

Федорак Юлія. УПРОВАДЖЕННЯ СУЧАСНИХ КОМП’ЮТЕРНИХ ТЕХНОЛОГІЙ ДО СФЕРИ ОСВІТИ.

Ягода Марина. СЕРЕДОВИЩЕ SCRATCH ДЛЯ ВИВЧЕННЯ ОСНОВ ПРОГРАМУВАННЯ В ПОЧАТКОВІЙ ШКОЛІ.

Ярмуш Анастасія. РОЛЬ ІНФОРМАЦІЙНО-КОМУНІКАТИВНОГО НАВЧАННЯ.

39 коментарів до “СУЧАСНІ ІНФОРМАЦІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ, СОЦІАЛЬНІ КОМУНІКАЦІЇ”

  1. Мені сподобалась стаття Бурдільного Владислава. Вона допомогла мені осягнути наскільки важливо вчителю ознайомити дітей з інноваційними технологіями, так як в теперішній час інновації стали невід`ємною частиною всього людства. Студент детально описав це в своїй статті. Ця стаття допоможе мені в майбутньому…

  2. Я прочитала статтю студентки Кріпак Анастасії. Дійсно, сучасні технології можуть зробити звичайні уроки більш цікавими та модернізованими. Включення мультимедійних технологій, а саме мультимедійних уроків робить процес навчання більш технологічним і результативним. Я вважаю, що саме такі уроки зможуть сформувати мотивацію до навчання та зацікавити дітей. Дякую Кріпак Анастасії за цікаву та потрібну інформацію.

  3. Я прочитала статтю Садовничої Анаствсії. Як майбутня вчителька, думаю,що використання 3D презентацій є дуже важливим аспектом у навчально виховному процесі. Технології не стоять на місті, потрібно вміти їх правильно використовувати. Діти технічно розвинені, і шоб зацікавити їх потрібно використовувати нові методи. Використання 3D презентацій саме той метод. Багато дізналась з цієї статті і повністю з нею погоджуюсь.

  4. Я прочитала статтю Ярмуш Анастасіїї. РОЛЬ ІНФОРМАЦІЙНО-КОМУНІКАТИВНОГО НАВЧАННЯ.
    Я вважаю,що ця стаття дуже корисна для нашої молоді. На данний момент усі користуються інтерактивними пристроями. І тому ця тема актуальна і відома усім.
    Дуже хороша стаття,

  5. Мені сподобалась стаття Ярмуш Анастасії: “Роль інформаційно-комунікативного навчання”. Студентка влучно розкрила тему та донесла до читачів потрібну інформацію. Дана стаття дійсно є актуальною, адже на сьогодні неможливо обійтися без мультимедійних засобів навчання. Дякую за доречну статтю.

  6. Мені сподобалась стаття Ягоди Марини “СЕРЕДОВИЩЕ SCRATCH ДЛЯ ВИВЧЕННЯ ОСНОВ ПРОГРАМУВАННЯ В ПОЧАТКОВІЙ ШКОЛІ”, тому що вона була дуже корисною, як для студентів, так і для вчителів. З цієї статті можна дізнатись багато чого нового для себе. Загалом стаття характеризується чіткою продуманою структурою, обгрунтованістю відповідей і висновком, зрозумілим для всіх. Дуже хороша стаття, робота студентки не пройшла марно!

  7. Поштарук Вікторія. МЕДІАГРАМОТНІСТЬ ЯК НЕОДМІННИЙ КОМПЛЕКС НАВИЧОК І ЗНАНЬ ЛЮДИНИ В СУЧАСНОМУ ІНФОРМАЦІЙНОМУ СУСПІЛЬСТВІ.
    Мені сподобалась стаття Вікторії,тому що з цієї статті я дізналась дуже багато цікавого і корисного для себе. Мені імпонує її думка і гарно викладені думки. Студентка добре попрацювала над своєю темою.

  8. Мені дуже сподобалася стаття Бойка Володимира “ВПЛИВ КОМП’ЮТЕРНИХ ІГОР НА ФОРМУВАННЯ ЕЛЕМЕНТІВ
    ЛОГІЧНОГО МИСЛЕННЯ У ДІТЕЙ”.Стаття актуальна у наш час,дуже корисна та цікава.

  9. Ознайомившись зі статею”Упровадження сучасних ком’пютерних технологій до сфери освіти” я зрозумів ,що рольсучасних ком’пютерних технологій є важливою складовою розвитку школяра.

  10. Ознайомившись зі статею “Роль інформаційно-комунікативного навчання “, я зрозуміла,що Робота з комп’ютерними програмами,інтерактивною дошкою,проектором сприяє створенню яскравих образів,що стимулює роботу правої півкулі,а отже розвиває асоціативне мислення.

  11. Ознайомившись зі статтею Тітаренко Інни я зрозуміла,що роль використання інформаційно – комунікативних технологій в сучасному науково – освітньому просторі є важливим у наш час і особливе місце в організації нових інформаційних технологій займає
    комп’ютер, який створює широкі можливості для нагромадження необхідної
    інформації.

  12. Тема дуже актуальна в такий час, так як зараз діти просто замішані на іграх в мережі.
    і взагалі в мережі інтернет

  13. Мені сподобалася статя Поштарук Вікторія. МЕДІАГРАМОТНІСТЬ ЯК НЕОДМІННИЙ КОМПЛЕКС НАВИЧОК І ЗНАНЬ ЛЮДИНИ В СУЧАСНОМУ ІНФОРМАЦІЙНОМУ СУСПІЛЬСТВІ.

  14. Мені сподобалась тема:
    ВПЛИВ КОМП’ЮТЕРНИХ ІГОР НА ФОРМУВАННЯ ЕЛЕМЕНТІВ
    ЛОГІЧНОГО МИСЛЕННЯ У ДІТЕЙ
    Тому що, ця тема дуже актуальна в сьогоднішнім суспільстві.

  15. Мені сподобалась тема:
    ОСВІТА З ТЕХНОЛОГІЯМИ
    Тому що, питання освіти та технології дуже актуальне в наш час оскільки освіта та технологія дуже тісно пов’язані між собою.

  16. Я прочитала статтю Гонтарук Марини “ОСВІТА З ТЕХНОЛОГІЯМИ”. Мені сподобалась її стаття.На мою думку,ця стаття для студентів корисна на майбутнє. Стаття актуальна на наш час і цікава,оскільки освіта і технології тісно пов`язані між собою.

  17. Прочитавши повідомлення Федорак Юлії, під назвою:”УПРОВАДЖЕННЯ СУЧАСНИХ КОМП’ЮТЕРНИХ
    ТЕХНОЛОГІЙ ДО СФЕРИ ОСВІТИ”. Ця стаття є дуже актуальною для сьогодення, оскільки включає в себе дуже багато проблем освітньої сфери. Також важливим є те, щоб освіта була спрямована на покращення розвитку суспільства, а не на його погіршення. Ця стаття, як на мене, є дуже корисною, тому робота автора є не марною!

  18. Прочитала статтю Ревнюк Анни, присвячену темі: ” Інформаційні технології у світі”.
    Зробила висновок, що у ній гарно висвітлено питання основних засад розвитку інформатизації, освіти в Україні. Інформацію подано зрозуміло і з іі словами неможливо не погодитись. Дякую за гарну статтю!

  19. Я прочитала статтю Ревнюк Анни, присвячену темі “Інформаційні технології у світі” . В статті доволі добре обгрунтовано роль інформатизації освіти. З словами Анни про важливість інформатизації я повністю погоджуюсь, адже на сучасному етапі розвитку людства, інформаційні технології є його невід’ємною частиною.

  20. Я прочитала статтю Паршукової Анастасії “Використання смартфонів в навчальному процесі”. Вона доступно нам розповіла наскільки важливе використання смартфонів в навальному процесі , а також його позитивні та негативні сорони.

  21. Мені сподобалась робота Ягоди Марини. На мою думку вона написала чудову статтю :”СЕРЕДОВИЩЕ SCRATCH ДЛЯ ВИВЧЕННЯ ОСНОВ ПРОГРАМУВАННЯ В ПОЧАТКОВІЙ ШКОЛІ.”. Де гарно та доступно розповіла про одну із сучасних мов програмування SCRATCH.

  22. На мене склала враження робота Бойко Володимира. У ній він розкриває взаємодію дітей з іноваційними технологіями, розкрває більшість аспектів, які впливають на продуктивну роботу дітей з комп’ютером та ознайомлює з правильним використанням техніки. Стаття допомагає вдосконалити свої знання щодо взаємодії дітей та технологій. Дякуючи йому я зробив певні висновки.

  23. Я прочитала статтю Вінницької Анни “Використання карт знань в навчально – виховному процесі”. В статті гарно описано дане питання. Вона допомогла мені зрозуміти для чого і навіщо ми використовуємо карти знань в навчальному процесі.

  24. Прочитавши статтю Ярмуш Анастасії “РОЛЬ ІНФОРМАЦІЙНО-КОМУНІКАТИВНОГО НАВЧАННЯ”. Мені сподобалось як тут описано застосування прикладного програмного забезпечення, яке дає змогу вивести сучасне заняття з біології на якісно новий рівень, оскільки активізує процес навчання шляхом використання нових привабливих форм подання навчальної інформації. Чудова стаття!

  25. Ознайомившись з працею Бурдільного Владислава “ОСОБЛИВОСТІ ВИКОРИСТАННЯ ДІЛОВИХ ІГОР НА УРОКАХ З
    ІКТ В ЗАГАЛЬНООСВІТНІЙ ШКОЛІ”.Я зробила висновки, що у вік новітніх технологій ця тема є досить обговорюваною, і я повністю погоджуюсь із трактуваннями наведеними у статті.

  26. Ознайомившись зі статтею Федорак Юлії, під назвою:УПРОВАДЖЕННЯ СУЧАСНИХ КОМП’ЮТЕРНИХ
    ТЕХНОЛОГІЙ ДО СФЕРИ ОСВІТИ. Ця стаття є дуже актуальною на сьогоднішній день, оскільки вона розкриває в собі дуже багато проблем освітньої сфери. Також важливим є те, щоб освіта була спрямована на покращення розумого розвитку суспільства, а не на його погіршення. Ця стаття, як на мене, є дуже змістовною, тому робота автора є не марною!

  27. Я прочитала статтю Поштарук Анастасії під назвою “ВИКОРИСТАННЯ СМАРТФОНІВ В НАВЧАЛЬНОМУ ПРОЦЕСІ”
    Ця стаття сподобалась тим,що вона донесла нову інформацію про смартфони,електроне-навчання,дестанційне навчання. Ця стаття розкриває дуже важливі питання на сьоднішній день.

  28. Я прочитала статтю Поштарук Анастасії під назвою «ВИКОРИСТАННЯ СМАРТФОНІВ В НАВЧАЛЬНОМУ ПРОЦЕСІ»
    Ця стаття сподобалась тим,що вона донесла нову інформацію про смартфони,електроне-навчання,дестанційне навчання. Ця стаття розкриває дуже важливі питання на сьоднішній день.

  29. Прочитавши статтю Ягоди Марини, стаття цікава та корисна.Тема статті є актуальною у вивчені основ програмування в початковій школі.На мою думку це нове технологічне середовище дозволяє виразити себе в новій комп’ютерній творчості.

  30. Ознайомившися зі статтею:”Освіта з технологіями” я багато чого дізналася.А саме те,що на сучасному етапі використовується дуже багато новітніх технологій,це можуть бути електронні книги, бібліотеки,посібники,різні тестуючі системи.Також ще застосовують навчальних закладах мультимедійне устаткування,різні інформаційно-комп’ютерні технології тощо.

  31. Ознайомившись зі статтею “Інформаційні технологіі в освіті” мені сподобалось як оформлена ця стаття Ревнюк Анни . На мою думку Ревнюк Анна гарно попрацювала.Дякую за гарну інформацію.

  32. Мені сподобалась стаття Бойка Володимира. Прочитавши її я дізналась як діти взаємодіють із технологією а також як впливають кампютерні ігри на мислення дітей..Ця таття допомагає вдосконалити свої знання щодо взаємодії дітей та технологій. Дякуючи йому я зробила певні висновки.

  33. Прочитавши мною статю Гонтарук Марини, мені дуже сподобався описаний матеріал про таку актуальну тему: “Освіта з технологіями”.

  34. Питання, які піднімаються у статті Володимира Бойка “ВПЛИВ КОМП’ЮТЕРНИХ ІГОР НА ФОРМУВАННЯ ЕЛЕМЕНТІВ ЛОГІЧНОГО МИСЛЕННЯ У ДІТЕЙ” дуже актуальна. Адже розпізнати те, що ми дізнаємося з мас-медіа, декодувати безкінечний масив щоденної інформації і монтувати з неї нові для себе змісти – це велика майстерність, якою мало хто володіє. Кожна людина має розвивати свої навички мислення вищого рівня, критично оцінювати та синтезувати інформацію, до якої відкрився безмежний доступ. Освітні заклади – це саме ті інституції, що мають усі можливості для того, щоб долучитися до формування медіаграмотного споживача. Навички критичного мислення, здатності розв’язувати комплексні завдання, співпраці та мультимедійної комунікації мають бути внесені до всіх підрозділів шкільної програми.

  35. Я прочитала статтю Ляш Наталі про “ВИКОРИСТАННЯ ІНФОРМАЦІЙНО-КОМУНІКАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ
    У НАВЧАЛЬНОМУ ПРОЦЕСІ”. Я вважаю що з сучасними технологіями можна і треба проводити заняття у навчальних закладах. Данна стаття дійсно є актуальною адже на сьогоднішній день не можливо обійтись без технологій. І загалом ця стаття буде дуже корисна для сучасної молоді.
    Дякую за цікаву інформацію

  36. Прочитавши статтю Ревнюк Анни. ІНФОРМАЦІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ В ОСВІТІ.
    Я ще раз переконалася, що вміння користуватися інформаційними технологіями дуже важливо в наш час. Навіть в загальносвітніх закладах потрібно мати хоча б рівень стандарту інформаційного характеру.

  37. Прочитавши статтю під назвою “ВПЛИВ КОМП’ЮТЕРНИХ ІГОР НА ФОРМУВАННЯ ЕЛЕМЕНТІВ ЛОГІЧНОГО МИСЛЕННЯ У ДІТЕЙ” Бойко Володимира я змінила свою думку,що до впливу ігор на дітей. В цій статті дуже гарно розповідається те,що дітям навпаки потрібно грати в комп’ютерні ігри(зокрема розумові),адже так діти розвивають своє мислення і логіку.

  38. Уманська Альона. ВИКОРИСТАННЯ МУЛЬТИМЕДІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ В ДНЗ
    Корисна інформація, дякую. В підготовці майбутнього фахівця дуже важливо робити акцент на розвиток саме творчої особистості. Сучасні дошкільники потребують саме сучасного, творчого вихователя.

  39. Мені дуже сподобалася стаття Гоменюк Наталі, студентка влучно розкрила тему та донесла до читачів потрібну інформацію. Веб-вести це цікаво, та корисно…

Коментарі закриті.